19/03/2024

Οι αιτήσεις αναστολής φοίτησης υποβάλλονται μόνο μέσω του πανεπιστημιακού email του φοιτητή και μέσω του συνδέσμου: https://eservice.upatras.gr/

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΟΥΝ:

Επιλέγετε την Αίτηση αναστολής φοίτησης προπτυχιακών φοιτητών και δημιουργείτε νέα αίτηση, στην οποία συμπληρώνετε το τμήμα σας και τα προσωπικά σας στοιχεία.

Στα απαιτούμενα δικαιολογητικά επισυνάπτετε:

1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.

2. Αντίγραφο ακαδημαϊκής ταυτότητας. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτείται η προσκόμιση της πρωτότυπης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη Γραμματεία του Τμήματος.

3. Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας ή Μη έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από https://www. gov.gr, σε περίπτωση που ο φοιτητής έχει απωλέσει ή δεν έχει εκδώσει Ακαδημαϊκή Ταυτότητα. *

4. Στα άλλα απαιτούμενα δικαιολογητικά, επισυνάπτετε:

Υπεύθυνη δήλωση, η οποία εκδίδεται μέσω της εφαρμογής www.gov.gr, και ειδικότερα από το σύνδεσμο: http://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrap... με τους προσωπικούς κωδικούς TAXISNET (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφετε:

ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ, ΤΗ ΛΕΣΧΗ, ΤΟ ERASMUS ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ.

* Οι φοιτητές που έχουν απωλέσει ή δεν έχουν εκδώσει ακαδημαϊκή ταυτότητα στο κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης 4, θα συμπληρώσουν είτε ότι έχω απωλέσει τη ακαδημαϊκή ταυτότητα, είτε ότι δεν έχω εκδώσει ακαδημαϊκή ταυτότητα.

Από τη Γραμματεία