Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος
	Σκοπός  της διδασκαλίας της Αγγλικής Ορολογίας Ι για Αρχιτέκτονες είναι:  Η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με την ορολογία της επιστήμης τους ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν την αγγλική βιβλιογραφία. Η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συνδυασμών γλωσσικών λειτουργιών ώστε οι φοιτητές/τριες να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν συνέδρια, να παρουσιάζουν εργασίες και έρευνες και να επικοινωνούν είτε γραπτά είτε προφορικά για επιστημονικά θέματα. Η ικανότητα εφαρμογής γραπτών και προφορικών οδηγιών καθώς και η αναπαραγωγή τους σε κείμενο ή προφορικό λόγο.
Δεξιότητες
- Η απόκτηση δεξιοτήτων αφορά στη(ν):
 - Καλλιέργεια των ικανοτήτων στη χρήση της Αγγλικής Ορολογίας για Αρχιτέκτονες
 - Ανάπτυξη των δεξιοτήτων παραγωγής και κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου
 - Ορθή προφορά και έκφραση
 - Απόκτηση δεξιοτήτων ακαδημαϊκής γραφής
 
Προαπαιτήσεις
	Προαπαιτούμενο  επίπεδο γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας είναι το δεύτερο επίπεδο ανεξάρτητων χρηστών - Β2
Περιεχόμενα (ύλη) του μαθήματος
- What is architecture
 - Qualities of an Architect
 - People in Architecture
 - What is engineering
 - Career Paths in Architecture
 - The Essential Elements of a Modern Building
 - Describing shapes and structures
 - Describing landscapes
 - Describing materials
 - Materials and types of construction
 - Design and construction of buildings
 - Scale
 - Sketches
 - Perspective
 - Orientation
 - Concept
 - Design Factors
 - Prefabrication
 - Design tools and materials
 - Models
 - Drawings
 - Blueline prints
 - Historical Architecture
 - Modernism
 - Contemporary Architecture
 
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη
	Virginia Evans, Jenny Dooley & Dave Cook,  "Architecture", Express Publishing 2017 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
Maria Stathopoulou, "Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers: A learner-centred Approach", Simmetria Publications 2016 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
	Το μάθημα γίνεται εργαστηριακά. Επιχειρείται δηλαδή η ανάλυση της γλωσσικής δομής και της λειτουργίας της γλώσσας μέσω της βιωματικής μάθησης και της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών/τριών. Χρησιμοποιούνται προγράμματα υπολογιστών για ασκήσεις λεξιλογίου, γραμματικής και κατανόησης προφορικού λόγου.
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης
	H αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του διδακτικού εξαμήνου.   *Φοιτητές κάτοχοι Proficiency ή άλλων ισοδύναμων αναγνωρισμένων πτυχίων πιστοποίησης δεν απαλλάσσονται λόγω του ότι διδάσκεται Ορολογία για Αρχιτέκτονες.
Γλώσσα διδασκαλίας
	Αγγλική.